The Voice | Magic FM&TV | Витоша | Веселина
гледай слушай
66% от потребителите предпочитат да купуват от компании, които връщат нещо на обществото
66% от потребителите предпочитат да купуват от компании, които връщат нещо на обществото
66% от потребителите предпочитат да купуват от компании, които връщат нещо на обществото Петък, 12.07.2019 г., 13:25 ч. Данните сподели Марсел Леви по време на Първата брандинг конференция

 

Списание Business Lady събра едни от най-добрите маркетолози и бранд мениджъри на една сцена. Те разкриха как да създадем любими брандове и да печелим от тях. Събитието предизвика голям интерес сред гилдията и напълни залата на Rainbow Plaza.

Brand Talks стартира с лекцията на Василиса Иванова, Strategist & Trainer, Marketing Communication, която разказа за инсайта или защо някои брандове успяват да ни развълнуват?

„Инсайт техниката се използва, като показва сблъсък на вътрешна човешка потребност и външно напрежение или натиск. Тогава се появяват тези любими марки, да ни разберат, подкрепят, балансират в тежки и болезнени моменти.

Темата за любовта, лоялността и ефективността на брандовете, засегна Александър Христов, Управляващ Директор на Параграф 42.

„Макар че са взаимосвързани, лоялността към бранда е по-добра от любовта, защото тя е по-устойчива, по–осъзната и вероятно по-малко емоционална, и осигурява предсказуемост. Лоялността създава гарантирано потребление.

Могат ли марките да бъдат движещата сила на прогреса на човечеството? Този въпрос засегна МарселЛеви, Търговски директор на Noble Graphics. В презентацията си Марсел даде примери, как социалният маркетинг дава и огромна възможност за печалби на компаниите. Той изнесе особено интересна и полезна статистика:

„46% от потребителите са готови да плащат повече за продукти и услуги на социално отговорни компании, а 50% биха приели по-ниска заплата, ако тяхната работа допринася за нещо важно и смислено.“

 

IMG-8997.JPG

 

 

За финал Мрасел Леви сподели, че вярва, че “Когато маркетингът е с кауза, бъдещето поколение би могло да мечтае да променя света, като стане бранд мениджър!„

Мартин Димитров, който е Творчески директор на “Nitram” беше категоричен, че пазарите са разпределени. Поради тази причина той посъветва да не гожорим на всички.

Има една половина, която е твоята половина! Харесват се тези, които говорят много точно на своите си целеви групи.“

Много интересни примери за кампании, използващи посланието за „тук“, териториални символики като инструмент за създаване на идентичност, атрактивност и увеличение на продажби.

 

Коментари