The Voice | Magic FM&TV | Витоша | Веселина
Adele ли счупи социалните мрежи?
Adele ли счупи социалните мрежи?
Снимка: instagram
Adele ли счупи социалните мрежи? Понеделник, 04.10.2021 г., 22:52 ч. Часове след като певицата намекна за нов албум Facebook, Instagram и WhatsАpp се сринаха

Феновете по света вече са напълно убедени, че новият албум на Adele се казва "30" и ще се появи скоро. Подозренията за това се появиха, след като миналата седмица на различни места по света се появиха мистериозни билбордове с числото, изписано върху тъмен фон в синьо и тюркоазено. 

Днес същият фон се появи като профилна снимка и корица в акаунтите на звездата в социалните мрежи. Сайтът на британската певица също беше обновен с неясното изображение и в него посетителите са призовани да се регистрират. 

Почитателите на Adele са сигурни, че тя се подготвя за музикалното си завръщане с нов албум за първи път от 6 години. Вече се споменава и дата - 19-и ноември.

Това ще бъде четвърти проект на изпълнителката след предишните "19", "21" и "25". Всеки от тях отразява важен период от живота на звездата. Така заглавието "30" става още по-логично, защото Adele е на 33 години и през последните няколко години преживя сериозни промени - на 30 години звездата се разведе със съпруга си и баща на сина ѝ Simon Konecki, след което претърпя драстична промяна във външния вид, като отслабна много, и в момента изглежда като напълно различен човек, от това което помним от времето на "Hello".

Колкото до мистериозното число 30, то се появи на Айфеловата кула в Париж, Колизеума в Рим, Банденбургската врата в Берлин, музея "Немо" в Амстердам и върху Емпайър Стейт Билдинг в Ню Йорк. Според BBC логото е било забелязано и в Русия, Бразилия, Мексико, Полша, Ирландия, Италия, Канада, Малайзия, Южна Корея и Великобритания.

Британската медия отбелязва, че макар и официално да не е потвърдено, че изображенията са свързани с Adele, числото 30 е изписано със същия шрифт, който певицата е използвала и за заглавията на предишните си албуми.

Междувременно около 19 часа днес, няколко часа след като Adele внесе промените в профилите си, Facebook, Instagram и WhatsАpp се сринаха по целия свят. В Twitter, където повечето потребители на трите социални мрежи се насочиха след изчезването им, от компанията на Марк Зукърбърг обявиха, че знаят за проблема и работят по отстраняването му. И докато всички се питат какво се случва и чакат информация, почитателите на Adele се включиха в потока шеги по адрес на Facebook и останалите, който заля Twitter. Според тях това е ефектът на британската звезда, която е блокирала социалните мрежи, преди още дори да обяви официално, че ще издаде албум. 

Adele намекна, че следващият ѝ албум ще се казва "30" в публикация в Instagram през 2019 г.

Британската музикална сензация не се беше появявала официално в публичното пространство откакто приключи промоциите за "25". Първата ѝ изява след дългото отсъствие беше миналата година, когато влезе в ролята на водеща на американското комедийно телевизионно шоу "На живо в събора вечер".

"25" също беше предшестван от мистериозна рекламна кампания. Така например в популярно риалити шоу за музикални таланти във Великобритания беше пуснат 30-секунден запис на непозната песен на Adele върху черен екран, докато зрителите по телевизията гледаха реклами. По-късно това се оказа "Hello".

От албума бяха продадени над 3,5 милиона копия само във Великобритания и така се нареди на 14-о място по продажби в историята на страната.

Записът подобри рекордите по продажби и в САЩ, и донесе на Adele "Грами" за албум на годината, награда, която тя се опита да прехвърли на Beyoncé, която според нея е заслужавала повече да я получи. "Не бих могла да приема тази награда", каза тогава на церемонията британската певица с насълзени очи. "Артистът на моя живот е Beyoncé. И нейният албум за мен, албумът "Lemonade", е монументален".

Коментари