Ariana Grande се обърна към феновете си с изявление по повод проблема с препродажбата на билети на завишени цени за турнето ѝ "Eternal Sunshine". След като билетите за северноамериканската част на турнето бяха пуснати в продажба миналата седмица и бързо бяха разпродадени чрез Ticketmaster, много от тях се появиха на платформи за вторичен пазар като StubHub, TickPick, SeatGeek и самия Ticketmaster, но на значително завишени цени.
Grande публикува съобщение в Instagram Story, с което изрази недоволството си:
„Здравейте, ангели мои. Цяла седмица съм на снимачната площадка, но исках да ви кажа, че съм запозната с това, което се случва с вторичните търговци на билети, и, разбира се, съм силно обезпокоена“.
Певицата допълни, че в свободното си време търси решение:
„Постоянно съм на телефона, борейки се за начин да върнем билетите в ръцете на истинските фенове, а не на прекупвачите. Това не е правилно“.
Тя увери, че работи активно с екипа си за разрешаване на ситуацията:
„Обичам ви безкрайно и благодаря за търпението и разбирането“.
Турнето "Eternal Sunshine" ще включва 36 дати в САЩ, Канада и Великобритания. Началото е на 6 юни 2026 г. в Оукланд, Калифорния, а финалът — на 6 август в Лондон. Турнето е в подкрепа на седмия албум на Grande "Eternal Sunshine", който достигна №1 в класацията Billboard 200.