От компанията "Фейсбук" съобщиха, че отново ще тестват опцията за потребители, които желаят да скрият колко харесвания имат под дадена публикация в едноименната ѝ социална мрежа.
Целта е да се провери дали това намалява стреса сред хората от липсата на много харесвания под дадена тяхна публикация.
Инстаграм, собственост на "Фейсбук", скоро ще позволи на малка, случайно избрана група от потребители да решат дали искат или не искат да се вижда броя на харесванията на техните публикации, както и на профилите, които следят.
Първоначално това ще е възможно само в Инстаграм, но се разработва такава опция и за Фейсбук.
Инстаграм за първи път скри броя на харесванията под публикациите през 2019 година. Тогава много потребители харесаха нововъведението, но други, сред които и инфлуенсърите не бяха очаровани.
Тогава обаче социалната платформа не позволяваше на потребителите да имат избор при скриването или показването на харесванията под публикациите, както възнамеряват да е сега.