Канал 3 | The Voice | Magic FM&TV | Витоша | Веселина
гледай слушай
Топ 5 храна за отслабване
Топ 5 храна за отслабване
Топ 5 храна за отслабване Събота, 24.08.2019 г., 09:21 ч. Те са с високо съдържание на фибри и имат ниска енергийна плътност

Въпреки че никоя храна не е вълшебена отвара за отслабване, има определени храни, които могат да помогнат да постигнете целите си. Повечето, включени като диета за отслабване, имат няколко общи неща. Те са с високо съдържание на фибри (което ви помага да се чувствате по-сити по-дълго време) и имат ниска енергийна плътност. Това означава, че можете да ядете прилична порция, без да се прекалява с калориите. Включете следните храни за отслабване като част от здравословната цялостна диета и може да ви се стори по-лесно да постигнете отслабване.

Авокадо
Авокадото е богато на ненаситени мастни киселини, диетични фибри, калий и фитохимикали. Хората, които ядат авокадо имат по-ниско телесно тегло и обиколка на талията, отколкото хората, които пропускат тази зелена суперхрана. Докато авокадото е с по-високо съдържание на калории от останалите плодове и зеленчуци, тяхното съдържание на мазнини и фибри може да ви помогне да отслабнете.

Яйца
Яйцата са богати на висококачествени протеини, мазнини и основни хранителни вещества, като витамин D. Протеинът и обичайното време на деня, в което сме склонни да ги ядем, ги прави особено ефективни за загуба на тегло. Яденето на високопротеинова закуска насърчава загубата на тегло, защото протеинът увеличава ситостта, регулира хормоните на глада и апетита. Едно проучване установи, че яденето на яйца за закуска оставя хората да се чувстват по-удовлетворени от тези, които ползват тестени изделия.

Фасул
Всички бобови са с високо съдържание на фибри, които са храна приятел, когато отслабвате, защото помагат да се чувствате по-сити по-дълго. Яденето на боб и бобови растения е свързано с различни други ползи за здравето, включително понижаване на кръвното, намаляване на LDL холестерола и намаляване на риска от сърдечно-съдови заболявания. Фасулът е сравнително нискокалоричен и доставя протеин.

Кисело мляко
Киселото мляко е пълно с протеини и пробиотици, които са полезни за червата и могат да помогнат на усилията ви за отслабване. Здравето на червата ви може да повлияе на теглото, а консумацията на повече фибри и пробиотици помага е полезна за метаболизма.

Сьомга
Сьомгата е богат източник на висококачествени протеини и осигурява изобилие от „добри“ мазнини. Диета, богата на омега-3 мастни киселини, помага на хората да се чувстват по-удовлетворени от резултатите си.

Коментари